اردیبهشت 30, 1403

برای زنانی که تنها مسافرت می‌کنند مزاحمت ایجاد نکنید

در سال‌های گذشته تماشاگر افزایش تعداد زنائی هستیم که به تنهایی سفر می‌کنن. سفرهای یدونه‌نفره دیگه مثل گذشته با مشکلات همراه نیس اما بازم بعضی باورهای غلط در سراسر دنیا در مورد زنائی هست که به تنهایی مبادرت به سفر می‌کنن.

بخاطر این شاید بد نباشه با نکاتی در مورد گردشگران زن آشنا شید تا کمتر موجب ناراحتی، ایجاد مشکل و برداشت اشتباه در مورد اونا بشوید. واسه این منظور در ادامه با ما همراه باشین.

شک نداشته باشین که این زنان دوست و خونواده دارن!

تنها سفر کردن یه خانوم به این معنی نیس که اون دوست یا خونواده نداره. ده‌ها دلیل واسه سفر یدونه‌نفره این افراد هست.
از علاقه شخصی به تنها سفر کردن گرفته تا مسایلی مثل اینکه شاید دوستان اون متاهل و بچه‌دار هستن و نمی‌تونن پابه‌پای اون به شهرهای جور واجور کشور/جهان سفر کنن، شاید برنامه کار و مرخصی دوستانش با اون هماهنگ نیس، شاید با دوستانش واسه انتخاب مقصد به تفاهم نرسیده، شاید اخلاق و روحیه دوستانش با اون یکی نیس، و ده‌ها شاید دیگه.

صرف اینکه یه نفر تنهایی مسافرت می‌کنه، دلیلی بر قضاوت کردن در مورد اون نیس.

وقتی زنان تنها مسافرت می کنن

مطمئن باشین که به توجه ناشناس‌ها احتیاجی نداره

اگه در شهر، هتل یا در طول یه سفر یا تور گردشگری فهمیدین یه خانوم تنهاست، تنها غذا می‌خورد، تنها قدم می‌زند و تنها گردش می‌کنه معنی‌اش این نیس که به توجه شما نیاز داره.
گردشگران زن که تنهایی مسافرت می‌کنن، حتما مجرد نیستن. بعضی وقتا پیش میاد که یه خانوم متاهل هم واسه ایجاد تنوع تنهایی مسافرت می‌رود. حتی اگه گردشگر مورنظر شما مجرد هم باشه، مطمئن باشین که به حضور شما و توجه نشون دادن‌های شما علاقه‌ای نداره. اگه می‌خواست کسی در کنارش باشه، حتما با یکی از دوستای خود راهی سفر می‌شد.

پس، تلاش نکنین به این تیپ خانوم‌ها نزدیک شید و سر صحبت رو با اونا باز کنین. واسه شخصیت و تصمیمات آدم‌ها فارغ از جنسیت‌شون ارزش و احترام قائل باشین. همون‌طور که دیدن یه مسافر مردِ تنها براتون اهمیت خاصی نداره، از کنار زنان تنها هم به‌راحتی بگذرید و اجازه بدین از تعطیلات خود استفاده کنه.

این رو درک کنین که سلفی گرفتن بخشی از سفرهای یدونه‌نفره س

وقتی یه خانوم تنها سفر می‌کنه، یعنی کسی نیس که از اون عکس بگیره.

پس باید سلفی بگیره.

اگه بخواد کسی از اون عکس بگیره، مطمئنا خودش می‌تونه این درخواست رو مطرح کنه.
پس لطفا نقش آدم‌های فداکار رو بازی نکنین و به این بهونه واسه مسافرهای خانوم مزاحمت ایجاد نکنین. سلفی گرفتن واسه یه گردشگر تنها هیچی عجیبی نیس و بخشی از سفر اون بشمار می‌رود.

لذت سفرهای یدونه‌نفره واسه زنان

بله! اون می‌دونه که سفرهای دسته‌جمعی کیف بیشتری داره

همه به‌خوبی میدونیم که سفرهای دسته‌جمعی حال و هوای دیگری دارن. اینکه پس از یه روز پرماجرا، همه دور یه میز جمع شیم و بین خوردن غذا در مورد اتفاق‌های اون روز و حتی طعم غذا با هم صحبت کنیم، چیزی نیس که بشه در تنها سفر کردن تجربه کرد.
اما بعضی وقتا پیش میاد که زنان به دلایل جور واجور دوست دارن تنهایی مسافرت کنن. همونجوریکه در بالا هم اشاره کردیم، در اینجور شرایطی شما اجازه ندارین از طرف خود تصمیم‌گیری کرده و تلاش در شکستن دیوار تنهایی اون داشته باشین.

این افراد اصلا ضداجتماع، دپرس و غمگین نیستن و فقط به دلایل خاص خود تنها سفر کرده‌ان.

 

تنها سفر کردن زنان ترسناک نیس

 

شاید خیلی از مردم تصور کنن که در این جامعه غلطه یه زن تنها سفر کنه.
اتفاقای بالقوه زیادی پیش روی اون وجود دارن و نمی تونه از مسافرت خود لذت ببره. اما واقعیت این نیس.
با اینکه دیدن یه زن فقط در شهری غریب واسه خیلی از مردم جهان کمی عجیب به نظر می رسه، اما این رو بدونین که افراد زیادی در جامعه واسه جربزه این زنان ارزش و اعتبار قایل هستن و نه فقط واسه زنان تنها مزاحمتی ایجاد نمی کنن، بلکه با رفتار مقبول خود به زنان کمک می‌کنن تا با اطمینان بیشتری از جاذبه های جهان دیدن کنن.

بعضی وقتا تنها غذا خوردن، تنها قدم زدن و گشت‌وگذار به همون شکلی که خودتون دوست دارین به اندازه ای لذت بخشه که دوست دارین دوباره اونو تکرار کنین.

می دونستین تحمل تنها بودن واسه زنان بسیار راحت تر از مردونه؟

با ۱۵ کشور امن و مناسب جهان واسه زندگی زنان آشنا شید

واکنشای مغزی زنان و مردان هنگام کمک به بقیه با هم فرق داره

ثروتمندترین زنان دنیا چه ظاهری دارن و به چه کاری مشغول هستن؟

«روز جهانی دختر بچه‌ها» بهونه ای واسه پایان بخشیدن به اختلاف علیه زنان

به چه دلیل بیشتر زنان ایرونی ورزش نمی کنن؟

زیباترین زنان قرن بیستم که هنوزم بسیار جذاب به‌نظر می رسن

زنان واسه راه‌اندازی کسب‌وکار خودشون چه نکاتی رو باید بدونن؟