اردیبهشت 26, 1403

هنگام خرید املاک به این موارد حتما دقت کنید

املاک

 

ممکن است قبلاً بدانید که بسیاری از اصطلاحات مربوط به املاک و مستغلات برای تسلط بر آن وجود دارد. به یاد داشته باشید که بسیاری از این اصطلاحات دارای تعاریف قانونی حساس هستند و اغلب با یکدیگر ترکیب می شوند. به عنوان مثال، بسیاری از خریداران به طور کامل تفاوت بین ارزیابی و بازرسی را درک نمی کنند. اگر با فروشنده ای تماس بگیرید و در مورد نتایج ارزیابی در زمانی که واقعاً قصد ارجاع به نتایج بازرسی را داشتید، ممکن است به موقع پاسخ مورد نیاز خود را دریافت نکنید.

وقتی نوبت به جستجوی مسکن و تأمین مالی آنها می رسد، شایسته است که با آنها منصفانه رفتار شود. در حالی که امروزه بسیاری از ما این اصل را بدیهی می دانیم، اما همیشه آنقدر پذیرفته نشده است. در طول سال‌ها، تعدادی از قوانین با هدف تضمین و حمایت از حق برخورداری از فرصت‌های برابر مسکن، از جمله حقوق دیگر، وجود داشته است.

سرمایه گذاری جمعی املاک و مستغلات یکی از داغ ترین راه های جدید برای تنوع بخشیدن به سبد مالی شما امروز است. در بین سرمایه گذاران در هر سن و علاقه ای محبوب است. تامین مالی جمعی به شما این امکان را می دهد که پول خود را به صورت آنلاین با دیگران برای خرید ملک (یا سهمی از دارایی) به صورت گروهی جمع کنید و روشی قانع کننده برای تنوع بخشیدن به دارایی های خود با بهره برداری از سرمایه

قیمت مسکن مهر پردیس 

گذاری در املاک و مستغلات ارائه می دهد خرید خانه کمی شبیه انتخاب همسر است. اگر خوب انتخاب کرده باشید، می تواند یک مسابقه ساخته شده در بهشت باشد. اما اگر در یک هوس عاشقانه غرق شده اید یا در مورد مزایای مسابقه بیش از حد فروخته شده اید، ناراحتی ممکن است رخ دهد.

در کارگزاری‌های بزرگ‌تر، کارگزار اصلی برای کمک به حجم کار، فروشنده‌ها و کارگزاران وابسته را استخدام می‌کند و این افراد می‌توانند به عنوان نماینده دلال در انجام معاملات ملکی عمل کنند. اغلب، کارگزاران وابسته را کارگزار، کارگزار-فروشنده یا کارگزار وابسته می نامند. در حالی که کارگزاران وابسته اغلب به عنوان پیمانکاران مستقل استخدام می شوند، ممکن است هر بار فقط با یک کارگزار/کارگزاری کار کنند و نمی توانند توسط شخص دیگری استخدام شوند.

فروش واحد مسکونی در تهران 

وام دهندگان دوست دارند پیش پرداخت های بزرگ را ببینند زیرا خطری را که برای آنها ایجاد می کنید کاهش می دهد. هرچه پیش پرداخت شما بزرگتر باشد، باید هر ماه مبلغ کمتری به عنوان اصل و بهره پرداخت کنید. پیش پرداخت را به عنوان راهی بدون بهره برای شروع سریع پرداخت خانه خود در نظر بگیرید.

به نظر می رسد خانه های اجاره ای بهترین ها را در خرید و اجاره نوید می دهند، اما آیا آنها ایده خوبی هستند؟ بیایید بررسی کنیم که خانه‌های اجاره‌ای چیست و چگونه کار می‌کنند تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که آیا یکی از آنها می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد یا خیر.

ارزش ارزیابی شده توسط یک ارزیاب حرفه ای املاک و مستغلات به یک ملک اختصاص می یابد. در مقابل، ارزش بازار یک ملک توسط خریداران تعیین می‌شود، که دارایی‌های املاک را بر اساس آنچه فکر می‌کنند قیمت یک ملک باید باشد و مهمتر از همه، آنچه که حاضرند برای آن بپردازند، ارزش گذاری می‌کنند.

فشار زیادی با خرید خانه وارد می شود. و در یک بازار رقابتی املاک و مستغلات، همیشه این وسوسه وجود دارد که وقتی آن خانه عالی را پیدا کردید، سریع عمل کنید. متأسفانه، هنرمندان کلاهبردار اغلب از این سوء استفاده می‌کنند و یا خریداران بالقوه خانه را فریب می‌دهند تا برای املاکی که وجود ندارند، پول پرداخت کنند یا شرایط معامله را به اشتباه بیان می‌کنند.

املاک کلید در دست قطعاتی از املاک و مستغلات هستند – خواه خانه، دوبلکس یا آپارتمان – که کاملاً کار می کنند و آماده اجاره فوری شما هستند. به این ترتیب، آنها نیاز به تلاش اولیه یا کمی از سرمایه گذاران ندارند، به این معنی که شما می توانید در املاک خود بسیار سریعتر از یک پروژه وقت گیرتر، مانند ورق زدن خانه ، درآمد ایجاد کنید .

خرید خانه یک رویداد هیجان انگیز است، اما بسیاری از آمریکایی ها به دلیل عدم وجود گزینه های موجود در بازار املاک و مستغلات، در تلاش برای یافتن خانه رویاهای خود هستند. موجودی کم جوامع در سراسر کشور را آزار می دهد.

پیش فروش آپارتمان در اسلامشهر 

این مرحله را به عنوان ساختن اسکلت خانه خود در نظر بگیرید. کف ها قاب می شوند و سپس با تخته سه لا پوشانده می شوند. دیوارها قاب بندی می شوند، بلند می شوند و سپس با تخته سه لا یا تخته رشته ای روکش می شوند. سپس خرپاهایی که سقف را قاب می کنند ساخته شده و در بالای قاب های دیوار قرار می گیرند.

کارمندانی که قصد جابجایی را دارند، قبل از پذیرش پیشنهاد شغلی، باید به چیزهای زیادی فکر کنند. چیزهایی مانند هزینه زندگی در شهر جدیدشان، موجودی مسکن موجود، و پول نقد لازم برای خرید خانه، در هنگام تصمیم گیری ذهن آنها را سنگین می کند. یکی از بزرگترین تصورات غلط در بین خریداران بالقوه خانه، مقدار پولی است که برای خرید خانه از قبل لازم است.

هنگامی که تأیید نهایی وام مسکن خود را دریافت کردید و تمام بازرسی های لازم را انجام دادید، زمان بسته شدن است. این زمانی است که مالکیت خانه به طور رسمی به شما منتقل می شود. در زمان بسته شدن، پیش پرداخت و هزینه های بسته شدن را پرداخت خواهید کرد . اگر بلافاصله خانه را اشغال می کنید (به عبارت دیگر، فروشنده برای ماندن در خانه قبل از بسته شدن مذاکره نکرده است)، کلید خانه را دریافت خواهید کرد.

هدف از خانه باز این است که به خریداران بالقوه این فرصت را بدهد که بدون هیچ تعهدی یک خانه در دسترس را ببینند. این بدان معناست که اگر نماینده ندارید یا فقط می خواهید خانه را خودتان ببینید، می توانید! از سوی دیگر، بازدید از یک مشاور املاک می تواند به شما کمک کند تا بفهمید چه چیزی در مورد خانه مهم است. آن‌ها همچنین می‌توانند درباره روندهای بازار املاک و مستغلات برای آگاهی یا راه‌های بهبود پیشنهاد صحبت کنند، که هر دوی این موارد می‌تواند به ویژه برای خریدارانی که برای اولین بار خانه خریداری می‌کنند مفید باشد .

در ماه های اولیه سال 2020، بسیاری از افراد به دلیل کووید-19 توسط کارفرمایان خود به خانه های قرنطینه فرستاده شدند. این بیماری همه گیر بسیاری از مردم را مجبور کرد از خانه کار کنند، در حالی که برخی به طور کلی شغل خود را از دست دادند. مدارس به آموزش از راه دور روی آوردند و بسیاری از مردم خود را در حال کار و یادگیری از خانه خود یافتند.

صاحبخانه‌ها می‌توانند اجاره بیشتری را دریافت کنند : به اطراف منطقه خود نگاه کنید. اگر تعداد زیادی املاک مناسب برای حیوانات خانگی وجود نداشته باشد، مستاجران گزینه‌های کمتری خواهند داشت و ممکن است بتوانید اجاره‌های کمی بالاتر را در صورت اجازه حیوانات خانگی به دلیل افزایش تقاضا بپردازید.

طبق آمار اداره سرشماری ایالات متحده ، در دو دهه گذشته، تعداد زوج های مجردی که با هم زندگی می کنند از 6 میلیون به 17 میلیون رسیده است. چه در حال اجاره آپارتمان باشند و چه خرید خانه، بسیاری از زوج ها تصمیم می گیرند بدون اینکه ازدواج کنند با هم زندگی کنند. اگر از ازدواج منصرف می شوید اما قصد خرید خانه با شریک زندگی خود را دارید، ابتدا باید چند فاکتور کلیدی را در نظر بگیرید.

از یک طرف، اگر پول لازم برای پیش پرداخت، هزینه های بسته شدن و تعمیرات اجتناب ناپذیر را نداشته باشید ، خرید خانه می تواند دشوار باشد. از سوی دیگر، اجاره به شما کمکی نمی‌کند تا سهام خود را ایجاد کنید – یا شما را به صاحب خانه شدن نزدیک‌تر نمی‌کند.

در بالای هر چیزی که باید داشته باشید، احتمالاً چیزهای خوبی نیز در لیست شما وجود دارد. ایجاد تعادل بین این خواسته ها کار ساده ای نیست – اما تجزیه و تحلیل تمام جوانب مثبت و منفی یک ملک می تواند به شما کمک کند از سرمایه گذاری خود محافظت کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ شگفتی پرهزینه ای در این راه وجود ندارد.