اردیبهشت 26, 1403

اعلامیه ها و رویدادهای هیجان انگیز از Dentalcompare و Dental Industry در انتظار نشست سالانه انجمن دندانپزشکی آمریکا در سال 2012

 

 

اعلامیه ها و رویدادهای هیجان انگیز از Dentalcompare و Dental Industry در انتظار نشست سالانه انجمن دندانپزشکی آمریکا در سال 2012

در عرض چند روز کوتاه، بخش عمده ای از صنعت دندانپزشکی آمریکا در زادگاه Dentalcompare در سانفرانسیسکو برای نشست سالانه انجمن دندانپزشکی آمریکا در سال 2012 جمع می شود. مانند بیشتر نمایشگاه های بزرگ دندانپزشکی، ADA 2012 شامل عرضه محصولات جدید متعدد، مجموعه ای چشمگیر از فرصت های آموزشی و البته فرصت هایی برای همخوانی و ملاقات با دوستان جدید از سراسر صنعت خواهد بود. صندلی دندانپزشکی از چه قطعاتی تشکیل شده و چقدر اهمیت دارد؟

من این کار را انجام داده ام. در طی سال‌هایی که بخشی از صنعت دندان‌پزشکی بوده‌ام، در تعدادی از نمایشگاه‌ها شرکت کردم، اما در مورد این یکی بسیار هیجان‌زده هستم، زیرا این اولین نمایشگاه بزرگ تجاری من به عنوان سردبیر Dentalcompare خواهد بود. معمولاً شرکت در یک نمایشگاه تجاری به‌عنوان عضوی از رسانه‌های دندان‌پزشکی به معنای مسابقه دادن از غرفه‌ای به غرفه دیگر برای دریافت جزئیات مربوط به هر محصول جدید، شاید فیلم‌برداری از چند ویدیو و نشستن در چند سخنرانی است. اما این نمایش برای من کمی متفاوت خواهد بود.

این نمایش نه تنها در حیاط خلوت Dentalcompare است، بلکه برخی از ویژگی های جدید و هیجان انگیز وب سایت را در نمایشگاه ارائه خواهیم کرد. من بسیار هیجان زده هستم که می توانم در مورد این پروژه های جدید صحبت کنم، همانطور که ما شروع به اجرای آنها می کنیم. به‌روزرسانی‌ها بر اساس فهرست راهنمای محصولات در حال حاضر قوی ما ساخته شده‌اند و همچنین شامل برنامه تحریریه‌ای است که من در حال ارائه آن هستم.

من تا زمانی که بتوانم در غرفه Dentalcompare (#434) خواهم بود. سایر اعضای تیم Dentalcompare، بنابراین برای بازدید از سایت و آشنایی با برخی از پروژه های آینده ما به آنجا بروید. ما همیشه علاقه مند هستیم که به تیم پزشکانی که در وب سایت ما مشارکت می کنند اضافه کنیم، بنابراین اگر نظری در مورد محصولات، گرایش ها یا سایر موارد دندانپزشکی دارید که می خواهید به اشتراک بگذارید، حتماً به ما اطلاع دهید. بهترین بخش این است که چون این به‌روزرسانی‌ها به‌صورت آنلاین پخش می‌شوند، می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید حتی اگر در نمایشگاه نیستید.

البته ما تنها افرادی نیستیم که در نمایشگاه اخبار می‌دهیم، بنابراین من همچنان مشغول یادگیری و انتشار به‌روزرسانی‌هایی خواهم بود که نوآوری‌های جدید را در سالن نمایشگاه.

سیستم‌های نمایش دیجیتال قطعاً یکی از آن نکات برجسته خواهند بود با 3M ESPE که اسکنر واقعی خود را به نمایش می‌گذارد، 3Shape سیستم TRIOS خود، Sirona را نشان می‌دهد. به افرادی که در رویداد اخیر CEREC نبودند این فرصت را می‌دهد تا OnmiCam جدید و احتمالاً سایر سیستم‌های جدید و ارتقا یافته را نیز به نمایش بگذارند.

لیزرهای بافت نرم یکی دیگر از حوزه‌های با فناوری پیشرفته هستند که در آن نوآوری‌های جدید در آن ارائه خواهد شد. در سانفرانسیسکو به نمایش گذاشته شده است. من برای دیدن دیود شیک EPIC 10 از BIOLASE از نزدیک هیجان زده هستم. من همچنین کنجکاو هستم که ببینم پزشکان چگونه به لیزر بافت نرم جدید Alta MLS از Dental Photonics واکنش نشان می دهند که پس از مشاهده عملکرد آن در طی بازدید اخیر از یک مطب محلی تحت تأثیر قرار گرفتم.

مواد جدید. هنگام قدم زدن در سالن نمایشگاه نیز اجتناب از آن دشوار خواهد بود. Bisco، GC America و DMG America همگی سیمان های جدیدی را به نمایش می گذارند، Voco یک تاج و مواد پل موقت جدید دارد، DenMat یک سیستم روکش جدید را به نمایش می گذارد و Tokuyama، Parkell، Ultradent و دیگران همگی مواد جدیدی را آماده کرده اند.

محصولات جدید زیادی وجود دارد که من قصد دارم به آنها نگاهی بیاندازم، از جمله نرم افزارهای Dexis، Carestream Dental، 1-800-DENTIST و Dentimax، جدیدترین سیستم اتوکلاو SciCAN، و سه محصول جدید از DentalEZ .

اینها فقط برخی از موارد جدیدی هستند که من از آنها آگاه هستم، اما نیمی از لذت حضور در یک نمایشگاه تجاری، مواجهه با شگفتی کامل است. امیدوارم با بیش از چند مورد مواجه شوم که تیم بالینی Dentalcompare را هیجان زده کند.

اما هر آنچه در یک نمایشگاه تجاری اتفاق می افتد در سالن نمایشگاه برگزار نمی شود. سخنرانی ها و میزگردهای هیجان انگیز زیادی با حضور سخنرانان مشهور از سراسر صنعت دندانپزشکی برنامه ریزی شده است. دکتر لری اموت ویراستار فناوری Dentalcompare در حال ارائه سه جلسه و شرکت در یک میزگرد است. مطمئناً این جلسات سرگرم‌کننده و جالب خواهند بود.

این سرگرمی مطمئناً تا عصرها نیز ادامه خواهد داشت زیرا سانفرانسیسکو شهری فوق‌العاده برای صرف شام است و دارای موزه‌های درجه یک جهانی و جاذبه‌های دیگر است. این یک اقدام چند روزه خواهد بود، و من مشتاقانه منتظر دیدن همه کسانی هستم که می توانند در آن شرکت کنند و تجربیاتم را با کسانی از شما که نمی توانند این سفر را انجام دهند به اشتراک بگذارم.

منبع: https://dlall.ir/959981-2/