د. دی ۳۰ام, ۱۳۹۸

نکته به نکته : (قسمت ششم) رپورتاژ خبری

Concept of information processing as a concentrated businessman thinking in front of a huge blackboard as mesh lines come through head and transform into straight arrows as project ideas.

چکیده این محصول : انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ ۱ نظر ۸,۴۵۶ بازدید

در این قسمت از مجموعه نکته به نکته درباره ریپورتاژ خبری که  می تونه یه روش بازاریابی بسیار به درد بخور اگه به شکل درست انجام شه باشه صحبت می کنیم.

رپورتاژ

 

رپورتاژ خبری در ظاهر یه نوع بازاریابی بسیار ساده و یه روش قابل دسترسه. اما درصد بسیار کمی از افراد می تونن از رپورتاژ خبری نتیجه تاثیر بگیرن. نمونه های بسیار خیلی از رپورتاژ خبریای ایرونی هستن که بیشتر مواقع از این روش بازاریابی بازخورد بسیار منفی از طرف کاربران خود دریافت می کنن. حتی آدمایی که بسیار حرفه ای عمل میکنن و دارای کار و کاسبیای بزرگ هستن.

دلیل دریافت بازخورد منفی از این نوع بازاریابی اینه که خیلی از افراد نمی دونن باید در رپورتاژ از چه طریقی توجه کاربر رو به خود جلب کنن. در این فایل آموزشی تصویری می خوایم به شما چگونگی ایجاد یه رپورتاژ خبری به درد بخور رو آموزش بدیم.

پس از مشاهده این ویدیو می تونین یه رپورتاژ خبری جذاب جفت و جور کنین ، نظر کاربران رو به خود جلب کنین و از اونا بازخورد مثبت دریافت کنین.

×

عضویت سریع

جهت دانلود این فایل اگه عضو هستین اول با نام کابری خود وارد شید وگرنه از راه فرم زیر به شکل سریع عضو سایت شید و فایل رو دانلود کنین

اطلاعات شما پیش مدیر وب به طور کامل محفوظه

لینکای دانلود