رسانه های اجتماعی: از چه کشورهایی بیشتر استفاده می کنند و از چه چیزی استفاده می کنند؟

در طول دهه گذشته یا بیشتر ، رسانه های اجتماعی از راهی برای برقراری ارتباط با دوستان گمشده طولانی به روش نهایی در جستجوی هرگونه اطلاعاتی ، تکامل یافته اند. چه برای کسب و کار ، اخبار ، بازاریابی و چه فقط سرگرمی ، مردم در سراسر جهان از رسانه های اجتماعی برای اهداف مهم و معنادار استفاده می کنند. اگرچه در همه جا از گذشته قابل دسترسی تر است ، برخی از کشورها و مناطق بیشتر از سایر کانال ها به سیستم عامل خاصی دسترسی دارند.

مرور آمارهایی که چنین استفاده را بیان می کند روشی خارق العاده برای آگاهی از استراتژی بین المللی بازاریابی دیجیتال شما است. با فهم اینکه کدام کشورها از چه بسترهای اجتماعی استفاده می کنند ، شیوه تبلیغ در رسانه های اجتماعی را بهبود بخشیده و بازار خود را توسعه دهید.

دیجیتال

کدام کشورها بیشتر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند؟

آیا تا کنون کنجکاو بوده اید که در کدام کشور پادشاه رسانه های اجتماعی است؟ خوب ، به نظر می رسد در مانیل ، رسانه های اجتماعی هیجان اصلی هستند. براساس گزارش جهانی دیجیتال سال ۲۰۱۸ ، فیلیپین دارای بالاترین میزان استفاده از رسانه های اجتماعی در جهان است. این عنوانی است که کشور نیز طی دو سال گذشته از آن برخوردار بوده است.

کاربران فیلیپین به طور متوسط ​​سه ساعت و ۵۷ دقیقه هر روز در رسانه های اجتماعی می گذرانند. این تقریباً یک سوم از زمانی است که آنها روزانه در اینترنت می گذرانند (نه ساعت و ۲۹ دقیقه) ، رتبه دوم فیلیپین در سراسر جهان برای استفاده از اینترنت در نزدیکی تایلند. ۶۷ میلیون ساکن در فیلیپین را که از فیس بوک استفاده می کنند در حالیکه ۱۰ میلیون نفر دیگر در اینستاگرام گشت می زنند پیدا خواهید کرد. بیش از ۱۰٪ از کاربران رسانه های اجتماعی در کشور جنوب شرقی آسیا نیز به یوتیوب می روند.

به طور کلی ، آسیا رسانه های اجتماعی را به میزان گسترده ای مصرف می کند. این زمان هایی است که در کانال های اجتماعی برای چندین کشور مرتفع آسیا ذکر شده در گزارش جهانی دیجیتال سال ۲۰۱۸:

     

  • اندونزی – سه ساعت و ۲۳ دقیقه ، با توجه به میانگین استفاده از شبکه های رسانه های اجتماعی در سراسر جهان در رتبه سوم قرار گرفت
  •  

  • تایلند – سه ساعت و ۱۰ دقیقه ، در رتبه چهارم
  • قرار گرفت
     

  • مالزی – سه ساعت در روز ، رتبه هشتم
  •  

  • امارات متحده عربی – دو ساعت و ۵۶ دقیقه ، در رتبه نهم
  • قرار دارد

رشد رسانه های اجتماعی در سراسر قاره در حال شتاب است ، به ویژه ، عربستان سعودی ، پیشرفت چشمگیری را نشان می دهد. بین ژانویه ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ ، این کشور خاورمیانه شاهد رشد ۳۲ درصدی مصرف اجتماعی بوده است که یک درصد از هند جلوتر است. اندونزی (۲۳٪) و ویتنام (۲۰٪) به ترتیب مقام سوم و ششم را نشان می دهند و نشان می دهد که چگونه رسانه های اجتماعی یکپارچه شده است.

عربستان سعودی

در مورد ایالات متحده و کانادا چیست؟

انتظار دارید که آمریکای شمالی در رابطه با استفاده از رسانه های اجتماعی رتبه بالایی داشته باشد ، زیرا این محل تولد اکثر کانال های رسانه های اجتماعی است ، درست است؟ همانطور که از تعداد حیرت انگیزی که آسیا برای رسانه های اجتماعی و همچنین استفاده از اینترنت تولید می کند مشهود است ، آمریکای شمالی حتی نزدیک هم نمی شود.

ایالات متحده با میانگین زمان استفاده از رسانه های اجتماعی در دو ساعت و یک دقیقه در حالی که کانادا در یک ساعت و ۴۸ دقیقه در مکان ۳۰ قرار دارد ، در رده ۲۴ ام در جهان قرار دارد. همچنین ، براساس همان گزارش جهانی دیجیتال ، هیچکدام از کاربران جدید کاربران زیادی ندارند که بتوانند به خود ببالند. بین ژانویه ۲۰۱۷ و ژانویه ۲۰۱۸ ، ۹٪ از کاربران رسانه های اجتماعی در کانادا در مقایسه با فقط ۷٪ در ایالات متحده آمریکا بودند. خرد متعارف این ارقام را توضیح می دهد.

از آنجایی که رسانه های اجتماعی برای اولین بار در آمریکای شمالی رواج یافت و همچنین به دلیل سرعت اینترنت به طور متوسط ​​در سرتاسر قاره سریعتر است ، رشد رسانه های اجتماعی و مدت زمان انتظار برای بارگذاری فید ها در اینترنت کمتر خواهد بود. اگرچه زیاد نیست ، هنوز هم استفاده از آن در کانادا و ایالات متحده ثابت است ، زیرا ممکن است با توجه به خاستگاه اکثر شبکه های اجتماعی و گسترده بودن استفاده از آن در حوزه های مختلف زندگی اعم از مشاغل یا شخصی انتظار داشته باشید.

طبق تحقیقات مرکز تحقیقات پیو ، چشم انداز رسانه های اجتماعی در ایالات متحده با ترکیبی از روندهای طولانی و رفتارهای تازه ظهور تعریف شده است. این منظره توسط Facebook و یوتیوب حاکم است ، که ۷۳٪ از بزرگسالان وقت خود را صرف ارسال وضعیت در Facebook می کنند و ۶۸٪ فیلم ها را در یوتیوب پخش می کنند. برای بسیاری از بزرگسالان از سنین ۱۸ تا ۲۴ سالگی ، ۷۸٪ از Snapchat استفاده می کنند که ۷۱٪ از این کاربران هر روز چندین بار از برنامه بازدید می کنند. در همین گروه سنی ۷۱ درصد وجود دارد که به صورت روزانه در اینستاگرام پیمایش ، جستجو و ارسال می کنند. نیمی از این درصد از اینستاگرام استفاده می کند در حالی که پینترست (۲۹٪) ، اسنپ چت (۲۷٪) و رسانه محور تجارت (لینکدین) (۲۵٪) نیز در درجات قابل توجهی استفاده می کنند.

در کانادا ، فیس بوک حتی بالاتر از آنچه در ایالات متحده انجام می شود ، حاکم است ، همانطور که توسط سازمان ثبت اینترنتی کانادا (CIRA) ثبت شده است. از گزارشات سیرا ، تقریباً ۷۷٪ کانادایی ها در فیس بوک حضور دارند. بعد از فیس بوک ، کانادایی ها اینستاگرام و لینکدین (هرکدام ۳۵٪) را ترجیح می دهند ، پس از آن توییتر (۲۶٪) و سپس Snapchat (19٪). رسانه های اجتماعی در کانادا به عنوان سومین فعالیت محبوب آنلاین ، به ترتیب ، رتبه بندی شدند۶۷٪ از استفاده از اینترنت را طلب می کند. اگر سن خود را افزایش دهید ، بیشتر کاربران رسانه های اجتماعی را مشاهده می کنید ، از ۱۸ سالگی تا اوایل دهه ۳۰ آنها.

فرزندخواندگی شبکه های اجتماعی متنوع است

اگر می خواهید چیزی را با استفاده از رسانه های اجتماعی برابر کنید ، ثروت ملی معیار انتخاب آن نیست. ممکن است فکر کنید که یک کشور ثروتمندتر است ، احتمال اینکه افرادی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، احتمال بیشتری دارند. اما این لزوماً اینگونه نیست.

خاورمیانه از نظر فنی فقط یک کشور دارد که دارای یک اقتصاد پیشرفته است: اسرائیل. با این حال ، استفاده از رسانه های اجتماعی در سراسر منطقه گسترده و بیشتر از سایر مناطق جهان است. طبق گزارش مرکز تحقیقات پیو ، در اردن ، ۷۵ درصد بزرگسالان از طریق رسانه های اجتماعی با دنیای آنلاین سازگار شده اند و در لبنان نیز این تعداد در ۷۲ درصد بزرگسالان اندکی پایین است.

اقتصاد

بیشتر اقتصادهای ممتاز مانند آلمان و ژاپن به دلیل پایین تر بودن میزان استفاده از رسانه های اجتماعی قابل توجه هستند ، در حالی که آلمان در بزرگسالان ۴۰٪ و بزرگسالان ژاپن با ۳۹٪ کمی پایین تر است. هر دو نرخ برای استفاده از رسانه های اجتماعی در بین بزرگسالان بسیار کوچکتر از میانگین جهانی است که ۵۳٪ است.

مناطقی مانند انگلستان به همان اندازه که تصور می کنید برجسته نمی شوند. میانگین استفاده روزانه تقریباً زیر ایالات متحده (یک ساعت و ۵۴ دقیقه) قرار دارد. بریتانیا همچنین بین ژانویه ۲۰۱۷ و ژانویه ۲۰۱۸ حداقل ۵٪ در کاربران رسانه های اجتماعی کمترین اختلاف را تجربه کرد. اگرچه کاربران جدید و مدت زمان استفاده نسبت به سایر کشورها نسبتاً کم است ، اما انگلیس با تعداد کل کاربران خود در همه زمانها قرار گرفته است ، زیرا ۸۳ درصد از جمعیت اکنون از کانالهای رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

یک مطالعه جدید توسط Flint نشان داد که Facebook ، Facebook Messenger ، واتس اپ و اینستاگرام در بین شش رسانه برتر مورد استفاده رسانه های اجتماعی در سراسر ایالات متحده قرار گرفته اند. میزان استفاده از اینستاگرام ۱۲٪ افزایش یافته است در حالی که استفاده از واتس اپ از سال ۲۰۱۶ ۱۰٪ افزایش یافته است.

نکته ای که در کشورهای پیشرفته تر مانند برخی از کشورهای اروپایی مشاهده خواهید کرد این است که بیشتر زنان تمایل به استفاده از رسانه های اجتماعی نسبت به همتایان مرد خود دارند. به عنوان مثال ، در کشورهایی مانند اسپانیا و سوئد ، زنان بیشتر از وب سایت های شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. در سراسر سوئد ، ۷۲٪ از زنان در مقایسه با ۶۳٪ از مردان از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. این نتیجه حتی اگر تعداد بیشتری از مردان (۹۴٪) از اینترنت به طور کل از زنان (۹۰٪) استفاده می کنند. و در اسپانیا ، ۶۳٪ از زنان در مقایسه با ۵۴٪ از مردان از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.