چگونه تیم فروش خود را برای موفقیت در فروش اجتماعی آماده کنید

ظهور دیجیتال چالش های جدیدی را برای مدیران فروش و تیم هایشان به وجود آورده است. با افزایش مصرف کنندگان به سمت تحقیق و خرید ، پیش بینی می شود فروش تجارت الکترونیکی تا سال ۲۰۲۱ به ۴٫۴۸ تریلیون دلار برسد. با این حال ، بسیاری از شرکت ها در تلاش هستند تا از کانال های فروش دیجیتال خود استفاده کنند.

دلار

تأثیر دیجیتال ، به ویژه در طول سفر فروش ، قابل توجه است. کانالهای دیجیتالی اکنون ۹۲٪ از تصمیمات خرید B2B را تحت تأثیر قرار می دهند در حالی که نیمی از مشتریان B2B ترجیح می دهند اطلاعات لازم را برای تصمیم گیری به تنهایی جمع کنند.

دیجیتال

این تغییر مشتری به دیجیتال بدین معنی است که رهبران فروش باید اطمینان حاصل کنند که فروشندگان آنها در تمام سطوح و صنایع نیاز دارند تا جایی که چشم اندازهایشان فعال هستند – بصورت آنلاین.

چرا کلید فروش اجتماعی کلید استراتژی فروش است؟

فروش اجتماعی برای مشاغل بسیار مهم است زیرا بسیار خوب عمل می کند. ۶۱٪ سازمانهایی که مشغول فروش اجتماعی هستند در مقایسه با ۴۱٪ مشاغل که از آن به عنوان بخشی از استراتژی فروش خود استفاده نمی کنند ، تأثیر مثبتی بر رشد درآمد دارند.

استفاده از فروش اجتماعی می تواند به فروشندگان کمک کند تا مشتریان را به صورت آنلاین ملاقات کنند ، تعامل ارزشمندی ایجاد کنند و روابطی برقرار کنند که منجر به تبدیل و فروش شود. به طور خلاصه ، می تواند فرآیند فروش را آسان تر کند.

با بیش از ۴۰٪ از فروشندگان ، پیش بینی را به عنوان مشکل ترین بخش فروش (بسته شدن در رتبه ۳۶٪ بعدی قرار می دهند ، در حالی که در ۲۲٪ در رتبه سوم قرار دارند) ، فروش اجتماعی می تواند بسیار کمک کند. بسترهای نرم افزاری مانند لینکدین امکان جستجوی شما را فراهم می کند و به فروشندگان کمک می کند تا درمورد چشم اندازی که قبلاً هرگز نمی دانسته بودند مانند مکان تحصیل یا مدرسه به آنها علاقه مند بودند ، اطلاعات کسب کنند.

فروش اجتماعی را می توان برای همه چیز از توسعه سرب (۶۸٪) تا تحقیق (۶۵٪) و تهیه تماس (۶۰٪) استفاده کرد

این توییت

در مطالعه ای اخیر ، ۳۹٪ از متخصصان B2B اظهار داشتند که فروش اجتماعی میزان زمانی را که باید برای تحقیق در زمینه تحقیقات بالقوه صرف کنند ، کاهش داد در حالی که یک سوم گفتند که با این استراتژی منجر به موفقیت بیشتری شده اند و ۳۱٪ نیز به دلیل آن روابط بهتری را با مشتری نشان داده اند.

بنابراین چگونه مدیران ارشد فروش تیم خود را برای فروش دیجیتال و اجتماعی آماده می کنند؟ بیایید به ۷ روش نگاهی بیندازیم که می تواند اثربخش باشد.

۱ R نقش های واضح را ایجاد کنید

هر نوع تیم بهتر کار می کند وقتی همه نقش های فردی خود را بدانند و درک کنند. یک تیم فروش ، از مدیران خط مقدم گرفته تا مدیران حساب و مدیران فروش ، می توانند یکپارچه کار کنند که هر یک از اعضا دقیقاً بدانند که چگونه آنها به کل کمک می کنند.

طبق اطلاعات CSO Insights ، مدیران فروش خط مقدم مهمترین نقش را در هر سازمان فروش دارند زیرا تصمیم می گیرند فروشندگان چه چیزی بفروشند ، در کجا می فروشند ، به چه کسی می فروشند و حتی چگونه می فروشند. با وجود این ، نقش مدیر فروش در خط مقدم غالبا تعریف ضعیف و فعال است ، حتی اگر یک سرمایه گذاری در یک مدیر فروش واحد می تواند بر عملکرد یک تیم فروش تأثیر مثبت بگذارد.

بنابراین برای اطمینان از موفقیت ، مدیران فروش باید اطمینان حاصل کنند که نقش تیمشان با اهداف مشخص مشخص شده است تا بتوانند به طور مؤثر همکاری کنند.

۲ Tools ابزارهای صحیح را فراهم کنید

فروش دیجیتالی و اجتماعی چیزی بیش از صرف فناوری نیست ، اما فروشندگان برای تأثیرگذاری آنلاین نیاز به ابزارهای مناسب دارند. این امر مستلزم فعال کردن آنها با ابزارهای مناسب است تا بتوانند در تمامی مراحل سفر خرید با آینده نگری ارتباط برقرار کنند.

در حالی که محبوب ترین ابزار فروش اجتماعی B2B لینکدین است ، سیستم عامل های دیگر مانند توییتر ، فیس بوک و گوگل+ نیز برای جذب مشتری مفید هستند. همچنین توجه داشته باشید که ابزارهایی مانند HootSuite و TweetDeck هستند زیرا این کمک ها در مدیریت و بهینه سازی استفاده از رسانه های اجتماعی در کلیه کانال ها است.

بالاتر از همه فروشندگانی که دارای بازاریابی اجتماعی و استراتژیهای فروش اجتماعی خود هستند ، میزان نفوذ بیشتری را با استفاده از کانالهای اجتماعی گزارش می دهند.

۳ Know دانش را فرض نکنید

یک فروشنده نمی تواند بطور آنلاین و با آموزش صحیح بفروشد. همه فروشندگان از نظر دیجیتالی زرنگ نیستند ، و برخی ممکن است حتی نمی دانند یک هشتگ چیست. حتی برای فروشندگانی که با موفقیت از ابزارهای آنلاین استفاده می کنند ، در حالی که نیمی از استفاده از رسانه های اجتماعی را به بسته شدن معاملات متصل می کنند ، تنها ۱ از ۴ می داند که چگونه آن را به درستی در فرایند فروش خود ادغام کند.

نکته اصلی برای آموزش صحیح ، ممیزی مهارت های دیجیتالی یک تیم و سپس تهیه یا برون سپاری یک برنامه آموزش فروش اجتماعی است که می تواند نیازهای دقیق تیم و تجارت را برآورده سازد. بهترین ابتکارهای یادگیری و توسعه نیازهای فروشندگان و تیم را در نظر می گیرد.

۶۹٪ از متخصصان فروش ، خودآموخته اند و هیچ برنامه آموزشی فعالی در دست ندارند – سیستم های بازخورد

برای بسیاری از فروشندگان ، آموزش یکی از مهمترین واردات استعناصر nt به موفقیت گره خورده است. این شامل آموزش در مورد فرآیندهای فروش ، مهارت های فروش اجتماعی و پیام های تبلیغاتی است. آموزش درست می تواند همه تفاوت را ایجاد کند و به کل تیم کمک کند نتایج بهتری کسب کند.

۴ ٫ همیشه سفر مشتری را در نظر بگیرید

تراز کردن سفر مشتری با رویکرد فروش برای نرخ برنده بسیار مهم است. در حقیقت ، هنگامی که فروشندگان روند خود را با سفر مشتری تراز کردند ، نرخ برنده ۱۵٪ بهبود یافت.

زیبایی فروش اجتماعی در این است که به فروشندگان این امکان را می دهد تا از مراحل ابتدایی تحقیق تا نقطه خرید با مشتریان در همه نقاط سفر مشتری شرکت کنند.

از ابزارهای گوش دادن اجتماعی مانند HootSuite و BuzzSumo می توان برای کشف مکانهایی که مردم در سفر خریدار هستند به دنبال یافتن توصیه هایی در رسانه های اجتماعی یا بیان قصد برای خرید یک محصول یا خدمات خاص استفاده کرد. خلاصه اینکه ، تکرار فروش باید هنگام فروش همیشه مشتری را در ذهن داشته باشد و به خواسته ها و نیازهای آنها توجه داشته باشد تا نتایج بهتری داشته باشد.

۵ Collaboration همکاری را تشویق کنید

طبق تحقیقات ، تقریباً نیمی از مزایای بازاریابی و فروش چالش اصلی را به عنوان ارتباطات و به دنبال آن فرآیندهای شکسته یا نقص (۴۲٪) ، استفاده از معیارهای مختلف (۴۰٪) ، عدم وجود داده های دقیق در حساب های هدف (۳۹٪) و گزارش ذکر می کنند. چالش ها (۲۷٪) اگر تیم های فروش و بازاریابی یک شرکت در سیلوهای مشغول به کار هستند ، مهم است که آن دیوارها را تجزیه کرده و همکاری را از تیم به تیم و شخص به شخص دیگر تشویق کنیم.

مزایای هماهنگی بازاریابی و فروش بیشمار است ، اما نکته مهم این است که شرکت هایی که این کار را انجام می دهند ، نرخ بسته شدن بهتری را کسب می کنند و نرخ بهره را به دست می آورند. علاوه بر این ، سوءاستفاده می تواند یک تریلیون دلار در سال از دست رفته در فروش از دست رفته و هزینه بازاریابی باشد ، بنابراین به دست آوردن درست آن بسیار مهم است.

در حالی که در ابتدا tt ممکن است دشوار باشد زیرا ارتباطات و راهبردها می تواند به طور گسترده بین دو تیم متفاوت باشد ، اما امکان پذیر است. یکی از آسانترین راهها برای ایجاد شکاف برای همکاری ، فروشندگان در بازاریابی محتوا است و فروش اجتماعی می تواند بخش بزرگی از آن باشد.

بازاریابی محتوا

۶ ٫ ارزش محتوا را بدانید

در فرآیند فروش دیجیتالی در رسانه های اجتماعی ، مطالبی که به اشتراک گذاشته شده و در آن ایجاد می شود برای موفقیت فروش ضروری است. اطلاعات صحیح در زمان مناسب برای افراد مناسب می تواند تجربه مشتری را تا حد زیادی بهبود بخشد ، به آنها ارزش دهد و اعتماد به نفس خود را در فروشنده تقویت کند. از این گذشته ، متخصصان در صنایع از مطالب خوبی که در نقش آنها ارزشمند است قدردانی می کنند و می توانند به حل مشکلی در تجارت خود کمک کنند.

مشکلی

به همین ترتیب ، محتوا یکی از بهترین راهها برای پیشبرد فروش است که ۷۴٪ از خریداران گران قیمت به فروشندگانی که ارزش و بینش بیشتری به تجارب فروش کلی خود می دهند. انواع مطالب به اشتراک گذاشته شده می تواند به آسانی به عنوان پیوند یک گزارش تحقیق دقیق یا یک پست نبض در لینکدین باشد که راه حل هایی را برای یک چالش ممکن است با مشتری روبرو شود. اطمینان از اینکه تیم فروش شما از بهترین نوع محتوا برای به اشتراک گذاشتن اطلاع دارد و بهترین استفاده از آن می تواند در فرایند فروش تفاوت بزرگی ایجاد کند.

۷ ٫ اندازه گیری و تجزیه و تحلیل کنید.

حتی با وجود همه ابزارهای صحیح ، آموزش درست و بهترین مطالب آماده برای به اشتراک گذاشتن با آینده ها ، هنوز یک قطعه مفقود شده وجود دارد. اگر تیم شما نتواند تأثیر استراتژی فروش را اندازه بگیرد ، همه اینها برای هیچ چیز نخواهد بود.

اندازه گیری می تواند یکی از سخت ترین قسمت های فروش فروش دیجیتال باشد ، زیرا اتصال موفقیت رسانه های اجتماعی (به عنوان مثال تعداد سهام و لایک) با تعداد فروش موفق می تواند چالش برانگیز باشد.

با این حال ، دانستن چیز مناسب برای اندازه گیری و تنظیم سیستم ها برای تجزیه و تحلیل آن بسیار مهم است زیرا به شما امکان می دهد تا کسب و کار را بشناسد که آیا تلاش های آنلاین آنها کار شده است و در کجا شکست خورده اند. بدون سابقه پیشرفت ، درک نحوه پیشروی دشوار است.

اندازه گیری و تجزیه و تحلیل استراتژی های فروش هنگامی که یک سیستم وجود دارد ساده تر است و همه موارد در زمینه بهترین شیوه ها برای رسانه های اجتماعی آموزش داده می شوند. پس از تعیین معیار ، رهبران فروش می توانند تعداد معاملات بسته شده با سیستم فعلی را اندازه بگیرند ، سپس آن را با داده های گذشته مقایسه کنند.

در سال ۲۰۱۹ و بعد از آن ، امکان فروش با استفاده از ابزارها و سیستم عامل های دیجیتال آینده فروش است. بیشتر افراد به صورت آنلاین و از اینترنت استفاده می کنند تا تحقیق ، برنامه ریزی و خرید انجام دهند ، از جمله خریداران B2B.

تیم های فروش که از فن آوری های دیجیتال استفاده می کنند تا از کسانی که هنوز از روش های قدیمی و قدیمی استفاده می کنند مانند تماس تلفنی استفاده می کنند ، بهتر از آنها هستند. علاوه بر این ، یک استراتژی اجتماعی به افزایش هدایت ، بهبود روابط با مشتریان و فروش نزدیک کمک می کند.

برای ماندن در صدر روندهای آینده و رقابتی ماندن ، شرکت ها باید موقعیت فروش خود را برای این تحول دیجیتالی تعیین کنند.

را

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس د NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت