چگونه تقویم تحریریه خود را توسعه دهیم

یکی از دشوارترین و مهمترین وظایف پیش روی استراتژیست های بازاریابی دیجیتال ، چگونگی ایجاد آبشار ثابت از محتوای آنلاین برای کمک به رونق فروش است. این مشکل فقط به توانایی شخصی در پمپ کردن پست ها ، فیلم ها ، به روزرسانی ها و اینفوگرافیک های با کیفیت بالا محدود نمی شود. هر قطعه محتوایی که تولید می کنید باید متناسب با استراتژی کلی بازاریابی دیجیتال شما باشد.

هنگام تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال از ابتدا ، ایجاد محتوای کافی می تواند به خودی خود یک وظیفه مهم بنظر برسد. بسیاری از آنها مشکل دارند که کارها را از زمین خارج کنیم یا اعتقاد ندارند که محتوای کافی برای تأثیرگذاری دارند. شک و تردید در مورد کار مورد نظر شروع به خزش می کند و باعث می شود بسیاری از بازاریابان قبل از شروع کار خود را رها کنند. مشکل واقعی این است که آنها نمی دانند چگونه می توانند یک برنامه بلند مدت ایجاد کنند.

وقتی صحبت از دیجیتال مارکتینگ می شود ، همه چیز با تهیه یک تقویم سرمقاله شروع می شود. این ابزاری است که شما و تیم بازاریابی شما می توانید برای مشخص کردن محتوای دیجیتالی برای مدت زمانی خاص ایجاد کنید. تقویم های تحریریه می توانند فصول مختلف یا حتی کل سال را پوشش دهند. با قرار دادن همه این موارد روی کاغذ به شکلی که خواندن و تجزیه و تحلیل تیم شما آسان باشد ، می توانید استراتژی خود را به راحتی متمرکز کنید تا اطمینان حاصل کنید که شما ترکیبی مناسب از انواع محتوا و موضوعات را در کنار محتوای واقعی کافی برای پوشش هر مرحله از چرخه خرید

برای شروع آماده اید؟ در اینجا چگونه می توانید تقویم سرمقاله خود را شروع کنید تا به شما در دستیابی به اهداف درآمد در طول سال کمک کند.

مباحث خود را تعیین کنید

به نظر می رسد بسیار واضح است ، اما این اولین قدم مهم است. به عنوان یک استراتژیست بازاریابی دیجیتال ، وظیفه شماست که مباحث مربوط به بحث را برای مخاطب مورد نظر خود شناسایی کنید. شما باید تقاطعی را پیدا کنید که مشتری و تخصص شرکت شما از مسیرها عبور کند. اما شما نمی توانید این کار را بدون تحریک انجام دهید. شما باید هدهای اصلی را به فضاهای دیجیتالی اشغال شده توسط مخاطب هدف خود فرو کنید. به نیازهای آنها گوش دهید و بفهمید که چه نوع محتوا بیشتر با آنها طنین انداز است.

بررسی میدان نبرد

مصرف کنندگان درباره چه چیزی صحبت می کنند؟ چگونه آنها با ارتباطات و چشم اندازهای بالقوه درگیر می شوند؟ شما باید بفهمید که با آنها چه تعارضاتی دارند و سعی کنید دریابید که چه کاری می توانید برای کمک به آنها انجام دهید.

افراد خریدار

سعی کنید ذهن خریداران بالقوه را درگیر کنید. چرا آنها به نوعی واکنش نشان می دهند؟ آنها چه میخواهند؟ از شخصیت های خریدار استفاده کنید تا درک کنید که چه چیزی برای آنها مهم است.

تأثیرگذار اجتماعی

چه موضوعاتی توسط رهبران فکر در صنعت شما پوشیده می شود؟ کدام یک بیشترین تعداد نامزدی را مشاهده می کنند؟ پاسخ به این سؤالات می تواند سرنخ هایی راجع به نوع محتوای دیجیتالی شما مخاطبان مورد نظر را ارائه دهد.

کلید واژه ها و الگوریتم ها

با فرض اینکه شما کلمات کلیدی مربوط به صنعت و تخصص خود را می شناسید ، بدانید که آیا موارد جدیدی ایجاد شده اند که مباحث مشابه را توصیف می کنند و از آنها بهره می گیرید. همچنین در الگوریتم های رسانه های اجتماعی به روز باشید تا بتوانید استراتژی خود را تغییر دهید تا ترافیک بیشتری ایجاد کنید.

انجمن های بحث و تبادل نظر

دریابید که مخاطبان شما برای یافتن پاسخ سوالات یا مطالب مرتبط با صنعت شما به کجا می روند و راه های بهره برداری از آن را پیدا می کنند.

اگر مشتریان شما در مکانی تعامل دارند که می توانید به آن دسترسی پیدا کنید ، همیشه باید توجه داشته باشید. این منابع به شما کمک می کنند تا داده ها را پیدا کنید ، مباحث را بیابید و ایده های محتوا را برای پر کردن تقویم سرمقاله خود تولید کنید.

ایده

محتوای موجود خود را حسابرسی کنید

اجازه ندهید این ایده که ممکن است به اندازه کافی برای به کارگیری استراتژی خود نداشته باشید ، مراحل برنامه ریزی استراتژی استقرار دیجیتال خود را آلوده کند. به ما اعتماد کنید ، مگر اینکه دیروز تجارت خود را راه اندازی کنید ، محتوای کافی برای دریافت توپ دارید. در بسیاری از موارد ، تیم بازاریابی شما باید مدتی است که به ارسال ایمیل ، تبلیغ مقالات سفید و انتشار وبلاگ بپردازد. شاید هنوز با سرعت یا حجم مورد نظرتان نباشد ، اما به احتمال زیاد مطالب زیادی دارید که می توانید از آن استفاده کنید.

برنامه ریزی

هنگامی که مباحث خود را برای تقویم تحریریه خود بر اساس توصیه ای که در بالا نوشته شده است تنظیم کرده اید ، کاتالوگ محتوای خود را برای هر چیزی که متناسب باشد بررسی کنید. باید محتوای همیشه سبز در دسترس شما باشد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. همچنین می توانید محتوای گذشته خود را برای یافتن ایده هایی برای محتوای جدید بر اساس تحقیقاتی که قبلاً در جمع آوری منابع انجام داده اید ، ممیزی کنید. حتی اضافه کردن پیوندهای داخلی به محتوای قدیمی در پست های جدید وبلاگ در همان موضوعات مفید است. این اعتبار به محتوای شما می افزاید و حتی می تواند باعث افزایش تعداد ترافیک مشتریانی که پست های قدیمی را می خوانند ، شود.

اگر مطالب قدیمی را با اطلاعات مربوط به منسوخ شده قدیمی پیدا کردید ، باید آن را دوباره بسازید و دوباره داستان را منتشر کنید. علاوه بر این ، تلاش کمی برای تولید می کنید ، با ساختن مطالب قدیمی به این روش مشتریان خود برنامه ریزی می کننداین واقعیت را تکرار کنید که برای زحمت به روزرسانی زحمت کشید. همچنین ظاهری را که شما برای متوقف کردن انتشار اطلاعات غلط نشان می دهید ، به شما می دهد.

هر پست محبوب از سالهای گذشته نیز می تواند در قالب دیگری منتشر شود. این مقدار به محتوای بیشتری می افزاید و حتی ممکن است از نظر بازدید صفحه به ارتفاعات جدیدی برسد.

محتوا را متناسب با سفر خریدار برنامه ریزی کنید

پس از درام کردن برخی از مطالب تأیید شده به عنوان چارچوبی برای تقویم سرمقاله خود ، زمان آن رسیده که شکاف ها را پر کنید. هر قطعه ای که تولید می کنید باید مرحله خاصی از سفر خریدار را هدف قرار دهد. سعی کنید محتوای اواخر مرحله و محتوای اوایل را متعادل کنید.

در دام انتشار مطالب بیشتر در اواخر مرحله قرار نگیرید. تصور وجود دارد که انجام این کار ، مشتریان را ترغیب می کند تا مستقیماً به مرحله انجام خرید بروند و بنابراین درآمد اضافی ایجاد کنند. در حقیقت ، این اصلاً اینگونه نیست. اگر بخشی سالم از محتوای اوایل را ارائه نمی دهید ، نمی توانید بطور صحیح مشتری را بسازید و مراحل اولیه خریدار را هدایت کنید.

با ریتم وارد شوید

فکر می کنید انتشار روزانه مطالب ایده بهتری است؟ پنج بار در هفته؟ یکبار در ماه؟ مطالعات زیادی انجام شده است که سعی در یافتن شغل چاپی مناسب دارد. همه آنها نتایج متفاوتی داشته اند. به نظر می رسد در مورد اینکه چند بار باید محتوای دیجیتالی منتشر کنید ، هیچ راه حلی با اندازه وجود ندارد. با این حال ، تنها چیزی که می دانیم سازگاری بسیار بیشتر از فرکانس است.

راه حل

جای خالی ها را پر کنید

در حال حاضر می آید کمی سرگرم کننده است. در آخر وقت آن است که تقویم سرمقاله خود را پر کنید. این مرحله از روند می تواند بسیار هیجان انگیز باشد زیرا می بینید که استراتژی محتوای دیجیتالی شما شکل می گیرد و به زندگی خود می پردازد. با افزودن مطالب در مورد موضوعات گسترده شروع کنید و سپس اسلات باقی مانده را با