یوتیوب (بخش اول)

چیجوری ویدیوهای یوتیوب یا youtube videos موفق داشته باشیم؟
روزانه میلیاردا بازدید از ویدیوها در یوتیوب اتفاق می افته. نام تجاری شما مقداری از این ترافیک رو دریافت می کنه؟ در این مبحث به چگونگی بهینه سازی ویدیوها واسه بیشترین حد به نمایش گذاشتن ویدیوها در برابر دید می پردازیم.
با در نظر گرفتن اینکه بازاریابی ویدیو زیاد شده و بخش جدایی ناپذیری از بازاریابی آنلاین گشته.  برداشتن یه قدم بزرگ واسه آسون تر کردن ساخت ویدیوها در جهت پیدا کردن مخاطبان و به اشتراک گذاری اونا، به شما اجازه بهره مند شدن از سایت دانلود یوتیوب و تموم ویدیوهایی رو که در طول راه به مشتریان خود ارائه کردین رو میده.

چه رتبه بندی واسه یوتیوب ارائه شده؟

قدرت یوتیوب رو دست کم نگیرید.
در جواب این سوال که چه رتبه بندی واسه یوتیوب ارائه شده؟ باید بدونین Youtube به عنوان دومین موتور جستجوی جهان پس از خود گوگله. روزانه کاربران صدها میلیون ساعت وقت واسه دیدن فیلمای یوتیوب صرف می کنن و این یعنی تولید میلیاردا بازدید. داشتن حضور قوی در یوتیوب می تونه تاثیر باور نکردنی در برند شما داشته باشه و به شما شانس تعامل با میلیونا بازدیدکننده رو میده.
غولای تصویری هم اینکه به شما امتیازات مستقیم در صفحات موتورای جستجوگر (SERPs) رو ارئه میدن. گوگل می خواد بهترین محتوا رو که بیشترین کاربرد واسه مبحث (زیرو رو کردن و گشتنای) اونا رو داره رو براشون نشون بده.
گوگل می دونه که واسه بعضی درخواستای کاربران، ویدیوها بسیار مناسب تر و به درد بخور تر از مقالات بوده و واسه فهم هم ساده تر هستن و این یعنی یه ویدیو خوب بهینه شده می تونه در گوگل به شکل برجسته به نمایش در بیاد که موجب ارائه ترافیک بیشتر و کمک به تخصصی شدن شما در این مورد می شه.
فاکتورای رتبه بندی ویدیو در یوتیوب
مانند گوگل، یوتیوب هم الگوریتمای داخلی خود رو داره که دستورات رو در این مورد که کدوم ویدیو در یافته های جستجو نشون داده شه رو براشون دیکته می کنه. بعضی عوامل کلیدی که الگوریتما و فاکتورای رتبه بندی ویدیو در یوتیوب هنگام تنظیم این رتبه بندی استفاده می کنن شامل:
• زمان تماشای ویدیو: این ممکنه به عنوان یه اندازه تعامل توصیف شه که تناقص آمیز با اندازه ترک ویدیو هاس. یوتیوب، یه وقتی که بازدید کنندگان به تماشای محتوای شما می پردازن رو سبک و سنگین میکنه. این ملاک بسیار بحرانی و منتقدانهه که سایت دانلود یوتیوب یه بخش کامل در صفحه پشتیبانی گوگل به اون اختصاص داده.
• رابطه کلمات کلیدی
• تعداد مشترکین
• عکسل العمل و درخشش مشتریان مثل کامنتا، Likeا و Dislikeا
• طول ویدیو
در بخش دوم مقاله، چگونگی بهینه سازی ویدیو در یوتیوب رو آموزش دادیم.

این مطلب را هم بخوانید :
تفاوت اصلی روابط عمومی و تبلیغات

Releated

10 تفریح پرطرفدار کیش به رأی گردشگران!

تفریحات پر طرفدار کیش می‌دانید چه چیزی را همه دوست دارند؟ اینکه بدون صرف زمان و هزینه‌ی زیاد، به بهترین نتایج برسند! شک ندارم شما هم از بررسی بیهوده‌ی سایت‌های ایرانی خسته شده‌اید و به دنبال یک جواب واقعی می‌گردید. چیزی که شما به شدت نیاز دارید، یک راهنمای تفریحات کیش است. البته باید بدانید که تمام […]

چگونگی نظافت مجتمع های تجاری

چگونگی نظافت مجتمع های تجاری یکی از عوامل مهم و اساسی رونق کسب و کار و جذب مراجعه کننده بیشتر در مراکز تجاری، پاکیزگی و تمیزی محیط می باشد. با فراهم آوردن محیطی درخشان و لوکس می توان تمایل بیشتری به ماندن افراد در یک محیط ایجاد نموده و یا احتمال مراجعه مجدد آنها را […]