دانلود پایانامه ارشد با عنوان : انتخاب یکپارچه تامین کنندگان در دو لایه از زنجیره تامین و تعیین اندازه سفارش کالاها به آنان

دانلود پایانامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :   انتخاب یکپارچه تامین کنندگان در دو لایه از زنجیره تامین و تعیین اندازه سفارش کالاها به آنان

تکه ای از متن پایان نامه :

 

سیستم‍های کیفیت و ایزو، نرخ کم برگشت محصولات ، تاییدیه های کیفیت، کیفیت ارسال و بسته بندی و ….

شاخص دوم هزینه می باشد که شامل : قیمت محصولات در بازار،  قیمت رقابتی،  هزینه‍های غیر‍مستقیم، هزینه‍های هماهنگی، هزینه قطعات، هزینه‍های سفارش‍دهی، هزینه‍های لجستیکی، هزینه تولید، هزینه ارسال و … می‍باشد.

عامل سوم که از اهمیت زیادی در انتخاب تامین‍کنندگان برخوردار می باشد، نحوه حمل و نقل اقلام سفارش شده‍می باشد که شامل فاصله،  نسبت حمل و نقل‍های با دیرکرد،  نسبت حمل و نقل‍های معیارکیفیت کالاها به صورت نرخ کالاهایی که در تست های کیفیت برگشت می‍خورند در محاسبات مورد بهره گیری قرار می‍گیرد و هدف اول حداقل کردن آنها می باشد. تابع هدف دوم شامل حداقل کردن نرخ حمل و نقل‍هایی می باشد که تاخیر دارند و تابع سوم حداقل کردن قیمت خرید مواد اولیه و هزینه ثابت انتخاب هر تامین‍کننده می باشد.

3-4  مدل سفارش همزمان چند محصول

همانطور که در بخش قبل بیان گردید، مدل ارائه شده قصد دارد تا بهترین تامین‍کنندگان را در هر دو لایه به صورت یکپارچه انتخاب کند و هدف این مدل طراحی یک شبکه تامین کالا می باشد.

در دنیای واقعی این مدل کمتر پیاده می‍گردد و به ندرت اتفاق می‍افتد که شرکت صنعتی مادر برای تامینn قطعه مورد نیاز، از n تامین‍کننده متفاوت بهره‍ گیرد. همچنین موارد اندکی را میتوان یافت که مجموعه تامین‍کنندگان هر کدام از قطعات با یکدیگر متفاوت باشند و در میان آنها اشتراکاتی وجود نداشته باشد. بطوریکه در صنعت امروز ممکن می باشد یک تامین‍کننده نیاز شرکت صنعتی مادر را به یک 

 وانتخاب یکپارچه تامین کنندگان در دو لایه از زنجیره تامین و تعیین اندازه سفارش کالاها به آنان

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه کارشناسی ارشد:ارزیابی وانتخاب یکپارچه تامین کنندگان در دو لایه از زنجیره تامین و تعیین اندازه سفارش کالاها به آنان